Wednesday, November 30, 2016

EuroNCAP crash test Citroën C4

Euro NCAP | Citroen C4 Picasso | 2006 | Crash test



Francouzská auta patří k TEM nejbezpečnějším a nový Citroën C4 potvrzuje solidním výkonem Ochrana dětí I've vůbec Nejlepší TRIDE.
Nová generace Citroënu C4 na TRH chystá počátkem příštího Roku, ale Technici EuroNCAP ji to dostali spárů už nyní Také v příštích letech Bude rodiny tailgate z Francie patřit k TEM bezpečným Pro klasický Celní naraz I kabina C4 tím správným místem, kotníky i Kolena Obou cestujících vpředu byla při testu v naprostém bezpečí a palubní deska podle zprávy neobsahuje nic, co by mohlo způsobit zranění DOBRE if Francouzské self vedlo i při bočním nárazu, ovšem naraz not sloupu nedopadl na sto procent, hrudník figuríny byl vystaven nadměrné zátěži Ostatní části Tela zůstaly uchráněny LEPE Také k ochrane kru při nárazu zezadu Meli u EuroNCAP výhrady, nicméně celkové hodnocení ochrany dospělých devadesáti procenty I velmi dobrý Výsledek Nejlepší ve TRIDE metodiky podle nové byla Giulietta s 97, nejhorší pak Honda Civic SE 79 dětí dopadla na 85 Pokud se LCA Zdá být MALO, vězte že JDE o Nejlepší V sledek dosažený podle novated metodiky v kategorii malých rodinných aut C4 o první místo deli s Alfou Giulietta Slovní hodnocení Autu nic nevytýká Ukotvení dětských sedaček I dobré a součástí základní výbavy jsou úchyty ISOFIX hlavy dětí nevykázaly nadměrné zatížení a dobře if Dětské sedačky vedly také při nárazu z Boku pravý PŘEDNÍ airbag I vypínatelný, will be může self vézt na sedadle splujezdce dítě otočené proti SMERU jízdy Zpráva EuroNCAP chválí Citroën za to, že information stavu airbagu I podaná velmi Jasne Také instrukce ohledně ochrany dětí if odnesly plný počet BODU K chodcům Naopak Citroën príliš ohleduplný není naraznik if s nohama rozumí dobře, ale PŘEDNÍ hrana kapoty i Spodní Okraj čelního skla jsou Krajné nedůtklivé Dospělí itself jim měli obloukem vyhnout Děti na tom jsou o něco Lepe střed kapoty bude jejich hlavám Dobrym dopadištěm Okraje Nikoli, EuroNCAP proto SRA ZENI chdoců řidičům C4 nedoporučuje a udělila hodnocení pouze 43 to I ve TRIDE průměrný výkon, ovšem 72 imprezy jej výrazně překonává stejně jako 71 Civiku.
Chválu if nová C4 vysloužila také za armádu elektronických pomocníků na palube Nové citroëny standardně hlídají, zda jsou zapnuté bezpečnostní pasy na všech PETI sedadlech a součástí základní výbavy napříč nabídkou I nastavitelný omezovač rychlosti Stabilizace I didnt většině trhu rovněž standardem body za což dostali Francouzi k Dobru Celkových 97 procent I Výborný Výsledek, ačkoli hodnocení v této kategorii I novinkou a prozatím nemá vysokou vypovídací hodnotu, když bere v potaz pouze přítomnost či nepřítomnost několika základních pomocníků Na desetinu stejně if vedly peugeoty 3008 a 308CC a tato tři auta koncernu PSA také vedou pomyslnou ligu Nejčastějším výsledkem I've TRIDE 71, HUR if jako jediné vedlo Subaru's 57.







EuroNCAP crash test Citroën C4, Citroën, testing, Euro NCAP, podle Nové metodiky.