Friday, November 3, 2017

Renault Laguna 3 Crash test the 80 km

crash test Renault Laguna (1)



RENAUL to Lauda cu cea May Sigura Gama autovehicule Laguna February 1 ce model primul fost a Luat 5 Stele the testele EuroNCAP IAR Laguna 3 has înregistrat unul din cele May bune rezultate din istoria organizaţiei europene crash tests Avand în vedere insa că majoritatea noilor to inceput Deja model să ia 5 stele is Observa Lesne limitarea care dA Dovada Metodologie of testare.
Cei 65 km h is a dovedesc Prag USOR of ATINS of multe Masini astfel ridicarea că este aproape vitezei of impetuos necesară ADAC impact a vrut cum să Vada behaved Masina o o o cu impact a Viteza mai mare 80 km h If rezultatele to fost Åsa cum is aştepta orcin May proaste Energia that has trebuit disipată a fost cu 50 mare May astfel Incat zonele of amortizare to fost request of the united states maxim of Sofer's deschis cu greu dar a Putut fi accesată fără intervenţia uneltor of descarcerare Desi airbagurile s-au deschis şi TIMP pretensionarea a corect funcţionat, nemţii AFIRMA că pieptul şoferului a volanul ATINS, IAR bordul deplasat ar fi Putut să cauzeze leziuni the nivelul picioarelor.
În cazul pasagerului echipamentele claws, the Si-făcut datoria clothing, dar deceleraţia puternică DUS the atingerea cu capul a bordului, chiar Daca majoritatea energyJe a absorbită fost impact Chiar If IN acest caz, materialul moale al bordului DUS the a nude effect foarte puternic În schimb genunchii to ATINS torpedoului În USA CEAA EC priveşte Copiii, presiunea aplicată Corpului a fost semnificativ mare May lucru exclusiv cauzat of Viteza mai mare impact.
Concluzia germanilor the ADAC este insa CLARA riscurile of rănire cresc considerabil chiar Daca prima vedere o în creştere Viteza of 16 km h nu pare mare lucru insa cu energia Cinetica Creste pătratul vitezei IAR acest lucru is vede Oficialii ADAC sunt of parere că trebuie să producătorii self lucreze mai mult the pasiva siguranta dar o să dubleze cu una Activa May bună frâne May eficiente şi introducerea ESP-ului în series pentru evitarea accidentelor sau Macar diminuare vitezei impact.



The IUF Germanii să precizeze, este faptul că rănile suferite of ocupanţii maşinii nu sunt Atat grave Incat să is înregistreze decesul acestora IAR cel May probabil, rezultatul ar fi fost asemănător the Masini cu rezultate asemanătoare the testele EuroNCAP Nu putem să nu remarcăm insa faptul că, Desi existau numeroase model germane cu 5 stele cei of ADAC to ales o Masina not Germana pentru a test asemenea Ataşăm totuşi o Poza cu rezultatul înregistrat of Skoda Superb 2003 Laguna in 2008 o Viteza 80 hours km are rezultate asemănătoare, Daca nu chiar May bune, cu modelul pseudo-German acum 5 ani, 64 km from the dar h Evoluţia este în semnificativă TIMP.
Şi Avand în vedere dovezile clare imparţialitate din trecut, precum rezultatele diferite obţinute Logan ei May proaste obvious COMPARATIVE cu EuroNCAP sau faptul că pe website ul ADAC Poza cu avariile the nivelul pasagerului este trecută tot CASAE the Sofer semnitificativ May COLORATA , nu ar fi ca the Excluded test viitor cu Laguna 3 al organizaţiei europeane rezultatele să altele Cá Åsa FIE-i tenis.
PS Daca Åsa a ajuns o Masina 5 Stele, imaginaţi-cum vă s-ar behaved una sau May 3 stele PUTIN Ori una chinezească.







Renault Laguna 3 Crash test the 80 km, Laguna accident trial.